Aanbevolen

Kennis van diverse online vakgebieden, zoals SEO of copywriting, is een must voor iedere linkbuilder. Met synergie en integratie behaal je immers de beste resultaten. De specialisten van Linkbuilding.nl hebben dus een brede internet marketing kennis, maar zijn toch het liefst bezig met hetgene waar ze het beste in zijn: linkbuilding. Linkbuilder blijf bij je leest, zeg maar.

Bent u niet alleen op zoek naar de beste partij voor link building, maar ook naar experts in één van de vele andere vakgebieden? Dan raden wij de onderstaande specialisten (in alfabetische volgorde) aan.

Arturo Ronchi

Arturo RonchiM

Specialisaties: SEO, techniek, design

Ten tijde van Altavista sleutelde Arturo Ronchi al zelf aan zoek-
machines. Zoekmachines voor een CMS dan wel, maar de principes blijven hetzelfde. Deze kennis heeft hij meegenomen naar Blue Mango, waar hij SEO Strategist is geworden. Ook techniek en design beheerst Arturo, wat te zien is aan zijn eigen creatie 3D Live Stats.
Tegenwoordig is hij eigenaar van 3D Live Media en Dot Pioneers, en een specialist op gebied van technische SEO.

Concept7

Concept7

Specialisatie: usability en design

Bij Concept7 ontwerpen ze digitale producten. Websites, mobiele sites, applicaties, allemaal met de gebruiker als uitgangspunten.
Concept7 werkt volgens de Human Centered Design methode, een methode waarbij je de gebruiker centraal zet in het project.
Het zijn specialisten in webconcepten, schetsen, protototypes of een grafisch ontwerp. Organisaties waar ze oa voor hebben gewerkt: de RDW, Endemol, Eduhub, Menzis en Philips.

Joost de Valk

Joost de Valk

Specialisaties: WordPress, SEO

Niet alleen in Nederland, maar ook internationaal, wordt de naam Joost de Valk meestal in een adem genoemd met de optimalisatie van het populaire CMS WordPress.
Joost is echter niet alleen een WordPress-specialist, maar heeft ook zeer veel kennis van (onder meer) zoekmachine optimalisatie.
Hij heeft een uitgebreide trackrecord, van ondernemingen als eBay, Conrad Electronic en Salesforce.com, tot kleinere startups.

Roy Huiskes

Roy Huiskes

Specialisaties: SEO

Als het om SEO gaat, is Roy Huiskes (wellicht beter bekend onder zijn alias Chapter42) een specialist pur sang. Bij zoekmachinebureau Onetomarket startte hij min of meer met grootschalige zoekmachine marketing, om vervolgens, na een korte uitstap bij gameportaal Jaludo, zijn eigen bedrijf te starten. Roy heeft onder meer gewerkt voor namen als KPN, AEGON Bank en Conrad Electronic.

David Brinks

David Brinks

Specialisaties: Copywriting

Dat SEO-copywriting een vak apart is, zag David Brinks zo’n 10 jaar geleden al in. Na te zijn afgestudeerd als copywriter en conceptontwikkelaar, specialiseerde hij zich in online copy en SEO-copy. Naast het schrijven van teksten voor klanten als Monsterboard.nl, HP, AkzoNobel en Achmea geeft David ook workshops waarin hij zijn kennis deelt.

ramon eijkemans

Ramon Eijkemans

Specialisaties: SEO, techniek

Ramon Eijkemans is een ervaren allround SEO specialist, en was tot 2011 werkzaam voor Sanoma Digital (NU.nl, Kieskeurig.nl, Autotrader, Viva, etc.). Daarna is hij gestart met zijn eigen bedrijf Monchito, maar blijft ook zijn eigen weblog bijhouden.
Zijn SEO-opleiding heeft hij gekregen bij Onetomarket, waar hij werkzaam was in branches als travel, retail, b2b en publishing.